Friday, December 17, 2004

The countdown

Som alla med viss självbevarelsedrift så vet jag när det är dags att fejsa musiken.
Apropå tid så nalkas den blodröda högtiden och då känns det som att en julklappslista är på sin plats.

Ge mig sån
Koala vill ha
Ska Sammy ha
Muta Mentala

Det är av vikt att vi erhåller en del av det önskade. I annat fall nödgas vi omvandla Superblog!! till en betalsida för att täcka de omkostnader som uppstår. Tänk även på att julen är givandets högtid.

IKEA säger: Det är saligare att giva än att taga. Och allra roligast är det att ge bort något man själv har knåpat ihop!
Men som sagt, det enda platta paket jag är intresserat av innehåller en Plasma. Så passa er....

1 comment:

Koala Mentala said...

Ho ho ho!

Jag har arrangerat så att du får ett platt paket innehållande en träplanka som jag klipper till dig i huvudet med. Men det är tänkt som en överraskning så läs inte detta.